Marija Obradović - Drugarica Hetera


Kada me mažiš
Naježim se svaki put
Kao nikad dodirnuta devica.

Kada me
Gledaš, u polumraku
Sačinjenom od dima.
I šaraš tim očima i tim loknama što
Vrište bojene krvlju
Požudnih srdaca.
Jasno mi je zašto svi
Ti muškarci
Toliko balave na tebe
I tvoja nedarca.

I tako,
Dok se spremaš da ideš kod nekog
Bivšeg sadašnjeg u stan...
Ja pričam o smislu života
O nekoj okamenjenoj tugi što mi dolazi u san.
O besmislu muško-ženskih odnosa.
O novim receptima
O planovima
O prokletim udvaračima
O mojoj poeziji,
O mom ocu,
O, o....
O hiljadu i jednom
Žašto.
Dok ti kradem koji minut.

A ti mi kažeš
terapeutski
Kako sam kivna na muškarce.
Možda ja nisam kao Sapfo.
I ovo nije ostrvo Lezbos
Na žalost.

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite nešto da podelite sa drugima, ostavite komentar: