Damir Nedić - Dragi tata

Dragi tata, znam da ti je teško
i da je u Ameriku sletela svetska kriza
ali ako možeš pošalji nešto novca,
meni je potreban za knjige a mami za citostatike.
Dedu su juče odneli u zatvor
zbog zloupotrebe službenog položaja
( po novom zakonu seljak je službeni položaj),
vršio je mobing nad kravama
i izazivao preteranu gojaznost kod svinja.
Znaš tata, ipak, nije ovde sve tako sivo, eto
seka je prekinula još jednu utakmicu reprezentacije
i Oni su joj poklonili posao u lokalnom parking servisu,
ja sam se zaljubio u poznatu klaberku i starletu iz Smedereva,
a bila je i velika proslava povodom deset godina demokratije.

Dragi tata,
znamo da otplaćuješ novi kredit za novu kuću i auto,
pa ako nemaš novca da nam pošalješ ne brini
ovde će uskoro izbori pa će Oni podeliti i nešto para.

Ps. Juče sam dobio peticu iz veronauke
      i osećao sam se zastrašujuće moćno
      poput krsta na ulazu u palanku u kojoj živimo.

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite nešto da podelite sa drugima, ostavite komentar: