Milan Mijatović - Još malo o političkoj korektnosti


Hajde ti večeras budi komunista
ja ću biti šovinista
dogovorićemo se ko je patriota
oko pola šest ujutro
neko će postati desničar
gledaće na B92 Šešelja u Hagu

Stvar je prijateljskog dogovora
ko će nositi roze košulju
uvučenu u pantalone
a ko majice
sa urbanim aplikacijama
mogu li petkom da budem urban
a ponedeljkom provincijalac?

Hajde da se igramo
postoje igre za odrasle
ja ću biti veganac pederaš
ti budi tupavi siledžija mesožder
hajde da se igramo
biću strava tip
koji ne izlazi iz teretane
mogu li da te zamolim
da se raspadneš na moje oči
jedi duvan čvarke i loči pivo
kupaj se jednom mesečno
ne radi i ne plaćaj račune

Hajde ti budi anarho-feministkinja
ja ću kao dobra
i obrazovana biznis cura
zastupati interese
femino-liberalizma
možda bi više volela
da si gojazni direktor
koji jebe oskudno
odevene sekretarice?

Možda bi volela da osetiš kako je
kada ti popuši službenica
posle ručka na račun firme
u hotelu Srbija?

Hajde da se igramo
političke korektnosti
ja sam odlučio
da se borim za prava Roma.
Odakle ti pravo da psuješ Cigane?
Znaš da ja to moram
da radim iduće godine
ti ćeš urlati da su obespravljeni
pisaćeš ogorčene kolumne
ali da ne žurimo
to ćeš raditi tek iduće godine

Ove godine
dogovorićemo se ko dobija batine
jer neko mora obući tange
ispisati na čelu kreonom
"ja sam pederka"
i vrckati na čelu Gej parade

Reci mi, ko ti je dozvolio
da pijan kao letva
šaraš po zidovima
Filozofskog fakulteta
poruke mržnje "Smrt pederima"
da bi posle u javnom WC-u
kod Narodnog pozorišta
namigivao muškarcima?

Hajde da se igramo
ja ću biti za LDP
vikaću da Kosovo nije deo Srbije
ti budi dobrovoljac iz 90-tih
spreman da pogineš
za majku Srbiju
kasnije ću ti pokloniti
Čedin blistavi osmeh
a ti meni maskirnu uniform

Ko ima lepotu i novac
a ko je klošar matori?
Hajde ovako
ko može više da pljune u dalj
prolepšaće se
i voziće opake makine
snimaće sa manekenkama spotove
družiće se sa predsednikom države
nikada mu neće
biti dosadno u životu
za bacanje rima
biće do jaja talentovan
samo mi reci - ko može više
da dobaci šlajmarom u dalj?

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite nešto da podelite sa drugima, ostavite komentar: