Milan Mijatović - Mišković je moj drug


Prišao mi je onaj šmeker,
sedokosi Mišković.
Uhvatio me za ruku
kao starog prijatelja,
mirisao je na neki prolećni parfem
za šarmantnu stariju gospodu.
Uvek se kotirao visoko
u mojim očima

"Pa gde si ti Milane
zar ne znaš da smo
dobili nove modele
savršenih žena
eno ih tamo u vitrini
pored porodičnog pakovanja sladoleda
idi pogledaj i reci mi tvoj sud
konzumiraj i obavesti me
šta ti se najviše dopada
cena je sitnica
skoro džabalesku brale"

Zanosna plavuša od 18 godina
i tri nedelje života
povela me u razgledanje
tek pristigle robe
iz nekog tamo magacina
na Novom Beogradu
krenuo sam za njom
fasciniran marketingom
da ne kažem vrckavim dupetom:

"Izvolite gospodine
ovde su vam crne i kovrdžave
ovde su plave i pegave
crvene su vatrene
i dobro usisavaju
ali ne zaboravite
da vam preporučujemo
miks kombinaciju
šatirane sa mini valom
one su multifunkcionalne"

Crne i kovrdžave
su imale dobre sise
brate mili i slatki
baš velike i velikodušne
kao da su molile da ih dodirnem

Dotakao sam napupelu bradavicu
crnka je počela da stenje
da se uvija kao zmija
"..oooh dragi, ooh mili
ispeglaću ti košulje
idem u kupovinu
izribaću i wc šolju"

Hmmm, ovo je previše
vatreno za mene
plavuše su obećavale
tako tanke i pegave
kada sam dotakao bedro
ona je propevala
pevala je bajno, sjajno
sve je znala da pevuši
i Cecu i Bob Dilana
pri tom i dobro puši
(kada ne peva)

Na prslučetu im piše
da su odlično organizovane
ne bih ni znao šta rade po kući
kuća bi blistala kao bebino dupe
posle kupanja i Pavlovićeve masti
imao bih blažen osmeh na licu
ah kakva bi to bila uživanja i radosti

Crvene su bile zaista crvene
vatrene kao vulkan ispod okeana
društvene i rečite kao Mlađan Dinkić
malo su šmirale što se tiče kuhinje
i ribanja pločica u kupatilu
ali sve ostalo je pasovalo
k'o bog burazeru
samo da se opustiš i kuliraš

A tek šatirane, rođaci!
Šta su tek one radile!
Držale ga pa ga hladile
sve kućne radove
vešto izvodile
za nežnost molile!
Vrhunac tehnologije!

Mišković je car!
Zna taj sedokosi gospodin
da mi je mala plata,
daće mi šatiranu
u 12 rata

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite nešto da podelite sa drugima, ostavite komentar: