Tijana Radovanović - Hodi vodo

Pusti inje planina da
pleše pod vlažnim stopalima.

Nas kraj želi drugačije
jutro želi drugačiji kraj,
možeš ga nazvati Proleće
možeš ga nazvati Sam
(ili će on zvati sam)
pozovi ga po prstima jako
da priklješte vrata na vodi,
pozovi ga iz priče
iz nekog ugla
tvog okruglastog disanja
gde ne čeka kraj
crvenog telefona.

Pozovi ga kroz
postanak i opstajanje
izroni ga iz sebe,
samo nemoj - kraj
kad čak ni sopstvenim blizancima
ne bi dao ista imena,
jer ljudi stoje kao vrata
otvorena
u dve reči
nikada u jednoj njoj
nikada Sam, zapamti!

Na nivou tla iznad bunara
čije vlažno dno
praktikuješ zvati Emocije,
dok pružam otpor vazduhu
uzmi me
u par trzaja po kvadratu
u sekundi.

U grešci slušam
drugi Put sebe
jedinim pravilom koje će
potvrditi izuzetak
u odnosu na mesto mimoilaženja.

Sve dok ne postaneš moja
opet si
ja.

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite nešto da podelite sa drugima, ostavite komentar: