Tijana Radovanović - Svirao je, radio

Mačke su linjale spokoj.
Moteli mirisali na buđ
i loš TV prenos hapšenja.

Zmije su se sunčale po horizontima,
blagorodno crne, kao oblaci.
Kao i sam Bog.

Prodao si dečačke snove
za oronuli bordo jaguar.
I probušeni karter na 30-om kilometru.


Indijanci u rezervatima pale lule.
Dimom si oči iscrtao po meni,
zaspao u zenicama koncentričnih krugova.

Venera nije zvezda,
iako meni baš nekako liče.
Neću te više buditi.

Spavaj.
Možda ćemo jednom kupiti prozore,
da se bez otvaranja možemo gledati.

Znaš, hoću da živim u Sibiru,
u nekoj školi sa visokim plafonom.
Ne znaš, naravno, kako bi i znao.

Neke mačke su linjale spokoj.
A ja sam zapalila istok
u čast indijancima.

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite nešto da podelite sa drugima, ostavite komentar: