Cane Ramone - Beerdrinker against zombies

Minut iza ponoći,
U to gluvo doba
Neka polutrula spodoba se izvukla iz groba,
Sa sobom povede i ostale mrtve
Krenuše put grada da sebi traže žrtve

Ovo je noć mrtvaca iz predgrađa
Ovo je noć užasa i beznađa

Nisam imao sna,
Gledao sam kroz prozor
Kada sam ugledao stravičan prizor,
Mrtvaci su prosuli smeće, gazili cvjeće
I jeli moga psa

Ovo je noć mrtvaca iz predgrađa
Ovo je noć užasa i beznađa

Izgubio sam živce i zgrabio palicu,
Da kaznim krivce izašao na ulicu,
O zombiji mrtvi, jebem li vam sjeme,
Niste imali sreće kad ste naletili na mene !

Ovo je noć mrtvaca iz predgrađa
Ovo je noć uzasa i beznađa

Kidam im udove, šutam im glave,
Otkinute ruke hoće da me dave,
Zaboliše mišići, umor me stiže,
Ja oborim zombija, on opet se diže

Ovo je noć mrtvaca iz predgrađa
Ovo je noć užasa i beznađa

Oblio me znoj i boli sve živo
Grlo mi suvo, ne mogu ni da psujem,
Vrištao bih, ali ko će da me čuje,
Kraljevstvo bih dao za jedno hladno pivooooo

Ovo je noć mrtvaca iz predgrađa
Ovo je noć uzasa i beznađa 

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite nešto da podelite sa drugima, ostavite komentar: