Nikola Serdar

rekla je samo , dodji, budi prvi koji me volio
ko me je stvarno shvatio...
budi prvi kome je žao što je platio
rekla je ne trudi se čovijek biti
pusti svijet neka ide svojim putem
zatvori oči i nestaće sve , pridji i osjeti me
ona znala me, a vidjela me nikada nije

rekla je, tiho je sve...
muzika je tužna kada prestaje
možeš stvoriti vječnost, ali ona u trnutku nestaje
rekla je, dozvoliću ti da mi priđeš, da bi otišao prije
ona znala je...ona sve znala je....
znala je da sam preslab da bih ostao,
a da nemam snagu da odem

rekla je, dopusti mi da mrzim što volim,
jer ne mogu da volim što mrzim
rekla je dopusti mi suze,
jer one su mi jedini smijeh
dopusti mi da patim, jer tada ću znati..
ona znala je da čovjek ne mozes biti
ona znala je...ona sve znala je

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite nešto da podelite sa drugima, ostavite komentar: